Friday, November 14, 2014

'ब्वाईफ्रेण्डले १५ बर्षमै सेक्स गर्‍यो’

पछिल्लो समय के मा व्यस्त हुनुहुन्छ ?
गीतहरुको म्युजिक भिडियोमा व्यस्त छु ।


कति वटा म्युजिक भिडियोमा अभिनय गर्नुभएको छ ?

मेरो पहिलो म्युजिक भिडियो नै आत्मीयता एल्बममा समावेश भएको नरेन्द्र प्यासीले गाउनु भएको ‘तिमीबाट टाढा हुँदा’को गीत नै हो ।


के चढ्नु हुन्छ ? गाडी,स्कुटी वा सार्वजानिक गाडी नै ।
म सार्वजानिक गाडी नै हिड्छु ।


तपाईलाई आफनै अंग सबैभन्दा सेक्सी लाग्ने ?
सबैले भन्नु हुन्छ मेरो व्रेस राम्रो छ भनेर मलाई पनि मेरो व्रेस नै राम्रो लाग्छ ।


एउटा म्युजिक भिडियो खेल्दा त्यस म्युजिक भिडियोका निर्माता, निर्देशकले एउटा मोडलसँग के अपेक्षा गरेका हुन्छन् ?
धेरैले अभिनय राम्रो गरे हुन्थो सोच्छन् भने धेरैले अभिनयलाई सेक्समा तुलना गर्ने गर्छन् ।


तपाईलाई कसैले म म्युजिक भिडियो वा फिल्म खेलाइदिन्छु म सगँ सेक्स गर्नुपर्छ भनेर प्रस्ताब राखे की राखेनन् ?
धेरैले राखे । नाम चाँही भन्न चाहदिन । तर म अभिनय सेक्समा साट्ने केटी होइन् ।


सेक्स के हो त ?
एउटा मान्छेलाई अति नै आवश्यक पर्ने चिज हो ।


सेक्सको अनुभब छ तपाईलाई ?
छ ।


कति बर्षको उमेरमा ?
१५ बर्ष जति भएको थिए होला ।


को सँग भएको थियो ?
मेरो ब्वाईफ्रेण्ड सँग ।


कस्तो हुदो रैछ पहिलो सेक्सको अनुभव ?
निकै रमाइलो ।


तपाईले कुनै पनि ब्लुफिल्म हेर्नु भएको छ ?
हेरेको छु एक जना साथीले देखाएको थियो । धेरै पहिला ।


अहिले हेर्ने गर्नुहुन्छ कि हुन्न ?
अहँ हेर्दिन ।


तपाईलाई कसैले म यति सम्म पैसा दिन्छु मसगँ सेक्स गर्नुपर्छ भनेर सेक्सको प्रस्ताव राखे भने तपाई के गर्नु हुन्छ ?
म हुदैन भन्छु । म पैसाका लागी सेक्स गर्दिन । सेक्स त मन मिल्ने मान्छे सगँ मात्र गर्छन् ।


नेपाली कुन सेलिव्रेटिले सेक्सको प्रस्ताब राखे भने तपाई सेक्स गर्न तयार हुनुहुन्छ ?
मैले भनी हाले नि, म मन मिल्ने मान्छेसँग मात्र सेक्स गर्छु ।


नेपाली नायक मध्य सेक्सी लाग्ने नायक ?
जीवन लुईटेल ।
                                                                                                                                मनोरञ्जनसंसार डटकमबाट

तपार्इंको प्रतिक्रिया तलको बक्समा लेख्नुस