Wednesday, December 10, 2014

नर्स बन्ने सपना बोकेर अमेरिका पुगेकी किशोरी कसरी पोर्न स्टार बनिन्?

विन्दु परियारको लुकेको कथा
काठमाण्डु– फेसबुक, इन्टरनेट र अनलाइन मिडियाहरूमा पोर्न स्टारका रुपमा प्रचारित विन्दु परियार को हुन् ? उनलाई पोर्न गर्लका रुपमा मात्रै लिने र अझ नेपाली ‘पोर्न गर्ल’ भनेर चर्चा गर्ने धेरैलाई उनको नखुलेको भित्री कथा थाहा छैन । विन्दु परियारका नाममा अनलाइनमा प्रसारित सयौं भिडियोहरू थुप्रैले हेरिसकेका छन् । तर, खासमा विन्दु को हुन् वा के–का लागि अहिले पनि संघर्षरत छिन्, त्यो धेरै कमलाई मात्रै थाहा छ । विन्दु नेपाली, हटी विन्दु वा मलिका, विन्दी, हटी विन्दी नामबाट चिनाइएकी विन्दुले अमेरिकाको एक अनलाइनलाई दिएको अन्तर्वार्तामा आधारित उनको जीवनको रहस्यमय कथा उनकै शब्दमा प्रस्तुत छ : 
मलाई घरिघरि रुन मात्रै मन लाग्छ, जब म आफ्नो बाल्यकाल सम्झन्छु । म पश्चिम नेपालको कास्की जिल्लाअन्तर्गत हेमजामा जन्मेकी हुँ । एकदमै गरिब परिवारमा । बच्चैदेखि म नाचगानमा रुचि राख्थें । स्कुलमा हुने सांस्कृतिक कार्यक्रममा सहभागी हुन्थें । लोकदोहोरी, कौडा र रोदीमा नाच्नु धेरै रमाइलो हुन्थ्यो । नाचगानमा मेरो गहिरो रुचि थियो । म साथीहरूसँग नाचगानकै लागि थुप्रै ठाउँमा पुग्थें ।
म सानै छँदा मेरो घरमा कोही मान्छे आयो र मेरो पढाइमा उसले सहयोग गर्यो । मैले ज्ञानुबाबा स्कुलबाट १२ कक्षासम्मको पढाइ पूरा गरें । त्यसपछि म ऊसँगै अमेरिका आएँ । टम सवेल नामको त्यो व्यक्ति मभन्दा ३० वर्ष जेठो थियो । उसले पहिले मेरी काकीलाई बिहे गर्यो र पछि सम्बन्धविच्छेद गरेर मेरी दिदी पर्ने सीता परियारलाई बिहे गर्यो । मेरो स्कुले शिक्षाको सबै शुल्क उसैले बेहोरेको थियो । तर, उसको मास्टर प्लान (गुरुयोजना) के थियो भन्ने कसैलाई थाहा थिएन । ऊसँग बिहे गरेकी सीता दिदीले पनि उसलाई छाडेपछि भने धेरै कुरा फेरिन थाले । ऊ आत्महत्या गर्छु भन्थ्यो तर मैले उसलाई रोकें । उसले मलाई सीता दिदीका नांगा फोटा र भिडियोहरू देखाएर उसले आफूलाई धोका दिएको भन्थ्यो । मलाई उसले भनेको सबै कुरा साँचो हो जस्तो लाग्थ्यो । तर कथा अर्कै रहेछ । उसले त दुईनम्बरी धन्दा गरेर पैसा कमाउन दिदीलाई दबाब दिंदो रहेछ ।
टमले मलाई अमेरिका लैजान चाह्यो किनभने कलिली र सुन्दरी केटीहरूबाट पैसा कमाउन सकिन्छ भन्ने
उसलाई थाहा थियो । अहिले बल्ल मलाई महसुस हुन्छ, मैले त्यतिबेला दिदीको कुरा किन सुनिन ? सायद म अमेरिका आउनका लागि एकदमै इच्छुक थिएँ । त्यतिबेलासम्म म उसको मास्टर प्लानमा फँसिसकेकी थिएँ ।
मेरा बा आमा गरिब थिए । उनीहरू ठान्थें– गरिबका छोराछोरीलाई सहयोग गर्ने टम हाम्रा लागि भगवानै हो । जसले त्यति धेरै सहयोग गरेको थियो, उसलाई अविश्वास म कसरी गर्न सक्थें र ? त्यसैले मैले उसले दिएका सबै कागजहरूमा सही गरिदिएँ । अमेरिका आउन त मलाई साँच्चै नै मन थियो । तर त्यसका लागि खर्च गर्नुपर्ने पैसा कहाँबाट आउँछ, यो मलाई थाहा थिएन । जब म अमेरिका आइपुगें, त्यसपछि मेरो जिन्दगी खराबबाट खत्तम हुन थाल्यो । उसले मलाई यहाँ ल्याएको त पढाइका लागि थियो, राम्रो जीवनको लागि थियो र परिवारलाई सहयोग पुग्छ भनेर थियो । तर बिस वर्षपछि मैले बल्ल थाहा पाएँ, उसले विन्दुलाई अमेरिका किन ल्याएको रहेछ ।
उसले मलाई यहाँ मेरो सपना पूरा गर्न भनेर ल्याएको थियो । मेरो सपना नर्स बन्ने थियो । मेरा बाआमा खुशीले दंग थिए । म अमेरिकामा पढ्न भनेर आएकी थिएँ । उसकी श्रीमती र यौन दास बन्न आएकी थिइन । म पहिलो पटक २०१० को अक्टुबरमा अमेरिका आएँ । यहाँ आउनासाथ उसले मलाई नाइट क्लबमा काम गर्न दबाब दियो र भन्यो, ‘तँलाई यहाँसम्म ल्याउन मेरो थुप्रै लगानी परेको छ ।’ मैले प्रतिरोध गर्न नखोजेकी पनि होइन । तीन महिनाजति काम गरेपछि मैले घर फर्कन्छु भनेँ । तर उसले मलाई धम्क्याउन थाल्यो र मेरा नांगा फोटा र भिडियोहरू सार्वजनिक गरिदिन्छु, बाआमालाई देखाइदिन्छु भन्न थाल्यो । जसले गर्दा मलाई त्यहीँ, त्यस्तै काम गर्न बाध्य पार्यो ।
मेरो पासपोर्ट लगायतका सबै कागजपत्रहरू पनि उसैसँग थिए । अमेरिकाको कानुनी व्यवस्था के छ र त्यसका
लागि कहाँ जानुपर्छ भन्ने पनि मलाई केही थाहा थिएन । मैले चिनेजानेको वा भेट्ने मान्छे पनि कोही थिएन । प्रहरीकहाँ जाने कसरी भन्ने पनि मलाई जानकारी थिएन । मेरा लागि यो बिल्कुलै अर्कै संसार थियो । त्यसपछि त मेरो जीवन नर्कमै गएजस्तो भयो । मैले उसलाई धेरै विश्वास गरें । उसले मेरा लागि त्यत्रो वर्ष कुरेर अमेरिका ल्याएको थियो र यो सबथोक गरेको थियो । पैसा थुप्रै कमाइसकेपछि मैले उसलाई अनुरोध गरें– अब त पैसा पनि कमायौ, मलाई छाड्देऊ । तर उसले मलाई धम्काउन छाडेन ।
मैले हरेक रात एक हजार डलर कमाएर उसलाई बुझाउँथे । नत्र उसले मलाई कुट्थ्यो । ऊ घरै बस्थ्यो म भने हरेक रात नांगै काममा जानुपथ्र्यो । मैले हरेक दिन १२ घण्टा काम गर्थें । उसले मलाई कति पैसा कमाउनुपर्छ र कतिसँग उसको आनन्दका लागि सित्तैमा सुत्नुपर्छ भनेर लेखेर दिन्थ्यो । मैले धेरै नै बिरामी पनि परें, पाँच पटक त म हस्पिटल भर्ना समेत भएँ । अन्ततः मैले उसलाई छाडिदिएँ । कैंयौंपटक औषधि उपचार गरें । अब भने मैले उसलाई छाडिसकेकी छु र आफ्नै जीवन बाँच्ने प्रयास गर्दैछु । अब म कलेज पनि भर्ना हुनेछु र नर्सिङ डिग्री लिएर सुखद जीवन बाँच्नेछु ।

मेरा नाममा विगतमा जे–जे फोटो, भिडियो वा अरु सामग्री आए, ती सबैलाई म गलत साबित गर्नेछु । त्यो मेरो काम थियो । मैले हरेक रात त्यतिबेला ८ सयदेखि तीन हजार डलरसम्म कमाउँथे । त्यसको १० प्रतिशत रकम मैले घरमा पठाउँथे । म सन् २०१२ मा डलास गएर सम्बन्धविच्छेदको दर्ता गराएँ । उसले त मलाई अझै तीन वर्ष सँगै बसौं अनि म रिटायर्ड हुन्छु भनेको थियो । तर म अझै मुर्ख हुन सकिन । उसले मलाई धम्क्यायो र मैले उसलाई छाडें भने मेरा सबै नांगा फोटा र भिडियोहरू इन्टरनेट राखिदिन्छु भन्यो । मैले उसलाई छाडिदिएँ, त्यसैले अहिले अनलाइनहरूमा के आइरहेको छ, सबैले देखिरहेका छन् ।
विगतलाई म एउटा खराब सपनाका रुपमा बिर्सन चाहन्छु । दुई वर्ष भयो मैले उसलाई छाडेको । त्यसपछिको मेरो जीवन निकै सुखद छ । अहिले म नर्सिङ पढिरहेकी छु । मेरो जिन्दगीको अबको सपना भनेको राम्रोसँग नर्सिङ पढ्ने र आफ्ना बाआमाका लागि घर फर्केर केही गर्ने हो । मलाई नेपालमै हुँदा जे–जस्तो सहयोग ग¥यो, त्यसका लागि म टमप्रति कृतज्ञ छु । म आफ्नो नर्सिङ पढाइ पूरा गर्न फेरि नृत्यमा काम गर्नुपर्यो भने पनि गर्छु । किनभने मलाई पढ्नु छ । मलाई माया गर्ने र सहयोगी मान्छे पाए म काम गर्दै पढाइ पूरा गर्ने थिएँ । खानबस्न र परिवारलाई सुखी देख्न पाए मलाई जुन काम पनि ठीक छ ।
kathmandutoday.com बाट भिडियो हेर्न तल क्लिक गर्नुहोस

तपार्इंको प्रतिक्रिया तलको बक्समा लेख्नुस